Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Halk Oğuz Berkay Fidan dese de Ben yine Melis Kar‘ı seçerdim: ” O Ses Türkiye ” 7. Canlı eleme

Halk Oğuz Berkay Fidan dese de Ben yine Melis Kar‘ı seçerdim: ” O Ses Türkiye ” 7. Canlı eleme
 

Belki uzun bir başlık seçtim yazıma, ama içimin yanışını anlatacak başka kelimeler bulamadım ne yazık ki… Haftalardır hep Oğuz birinci geldi Murat Boz ‘ un takımında… Bu hafta da öyle oldu ve malesef enfes ses Melis Kar elendi…

O‘nun finalde döktürüşünü izlemeyi inanın çok ama çok istiyordum… Çünkü Melis ‘ in başka ve anlatılmaz bir havası var… Sesiyle görünüşü birleştiğinde O ‘ ndan hem bir Whitney Houston tadı alıyorsunuz, hem de bir Tina Turner tadı…

Yani anlatılmaz yaşanır ve huşu içinde dinlenir ayarda bir kadın Melis Kar … Gelecekte O‘ nun adını çok yüksek sesle duyacağız Türk Pop Müziğinde hatta dünya düzeyinde… Belki abarttığımı düşünüyorsunuzdur, ama zaman gösterecek yanılıp yanılmadığımı…

Murat Boz bu hafta ki seçiminde tercihini çok değil sadece % 5 fazlalıkla Melis Kar lehinde kullanmış olsaydı, % 1 lik bir farkla Melis çıkacaktı finale… Yani o derece küçük bir averajla elendi ve bizi o nefis sesinden ve büyülü güzelliğinden mahrum bıraktı…

Ama yine de kızamıyorum Murat Boz ‘a… Çünkü halkın oylarıyla kaç haftadır birinci olan bir Oğuz Berkay Fidan vardı önünde… Elese finali kaybetme riski olacak… Ciğeri yana yana da olsa, oyunu fifty fifty verdi ve işi halka bıraktı…

İşte o anda ben ” Aşk Her Şeyi Affeder mi?.. ” ve ” Wild Dances ” şarkılarını  dört dörtlük okuyan sevgili Melis‘ in elendiğini tahmin ettim ve içim cız etti… Artık sonucu öğrenmeme gerek yoktu… Adım gibi biliyordum Oğuz ‘ un seçileceğini… Hoş, O ‘ da halkı haklı çıkarmak istercesine,” Ellerimde Çiçekler ” ve ” Zalim ” şarkılarına var gücüyle asıldı ve ikisini de harika okudu…

Eleme sona erip Murat Boz ‘ un finalisti Oğuz Berkay Fidan olunca, benim Melis ‘ i finalde dinleme planlarım başka yarışmaların baharına kaldı… E ne diyelim, nasip değilmiş… O ‘ nun yükselişine başka platformlarda şahit olacağız…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/halk-oguz-berkay-fidan-dese-de-ben-yine-melis-kar-i-secerdim-o-ses-turkiye-7-canli-eleme-12022012-video-linkleri-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..