Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hangisi ?

Hangisi ?
 

Acılarımızın kaynağı yüreğimizle aklımızın savaşıdır bence. Yürek bir yere çeker seni akıl başka bir yere.

Akıl doğrusu benimkidir der, yürek mutluluk bendedir der. Hangisinin ardından gidersen birşeyler hep eksik kalacaktır, nihayetinde her seçiş bir kaybediştir. Sana düşen daha az üzülmek için (daha az üzülmek için diyorum çünkükalıcı mutluluk diye bir şey yoktur) aklın ile yüreğini barıştırmaktır en azından ikisinin de gidebileceği bir yol bulmaktır. Bilirsiniz ki bu da çok zordur. Aldığımız kararlar ya yüreğe yakındır ya mantığa. işte bundandır hep cevapsız sorularımız ve bu hengamede bize kimse yardım edemez. Nihayetinde hayat bizimdir. Düşünsenize kendi hayatımızın kararlarını vermek bu denli zorken başkalarına bu konuda nasıl yardım edebiliriz ya da başkaları bize nasıl yardım edebilir. Kararlarımızda hep yalnızızdır. Zaten hep yalnız değil miyiz? Yalnız geldik bu dünyaya yalnız da göçeceğiz bu dünyadan vakti gelince... yüreğimle

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..