Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Siyaset
 

Hangisi doğru?

Hangisi doğru?
 

Türk Yıldızları


Gün bitti, dert bitmedi, yüzüm gülmedi yine…

Onlarca kanalda onlarca yorum, geçmiyor zorum…

Ne öfkeme, ne ülkeme çare olamamanın sıkıntısı ile yazabilir miyim, düşünebilir miyim?

Okudukça mı, dinledikçe mi bir ışık, bir çıkış yolu bulabirlirim, karasız bir durumdayım

Basit üç soru sordum kendi kendime ve dedim ki bu şeyleri milletimize sorsak ne cevaplar alırız …

Milletim adına, sorduğum sorulara ezbere cevaplar alayım diye düşündüm…

Böyle bir hakkım yok ama 58 yılımı ülkemin meselerine adamış biri olarak küçük de olsa öyle bir yetki hissettim içimde..

Bu sorular asalında bilinç altına yereleşmiş kırmızı noktaların gün yüzüne çıkması veya bir kanalda bu konularda yapılan değerlendirmelerin bir ortalaması olabilir. Yani tamamen benim düzmece sorularım değil bunlar.

Şimdi bana sorsanız “Kıbrısı verelim mi?”, “Asla vermeyelim” derim, yetmiş milyonda aynı şeyi der.

“Kuzey Irakta bir Kürt devleti kurulmasına müsaade edelim mi?” deseniz yine aynı şekilde hem ben hem yetmiş milyon halkımız tümden karşı çıkar.

Irana saldırıya hazırlanan Amerika'ya karşı durmaya hem ben hem milletimiz yetmiş milyonla evet der, Iran'ın işgaline ne ben ne milletimin onay vermez.

Peki bu soruları sorduğum ülkemde iktidarlar bu millet tarafından seçilmiyor mu?..

Askerim böyle düşünen milletimin bağrından çıkmıyor mu?

Bu telaş nedir?

Siyaseten de olsa millete rağmen bir ulasal karar çıkabilir mi?

Yani bu ülkede eline siyasi gücü alan hükümetler bu gücü millete rağmen kullanabilir mi?

Milletinin gönlünden geçenlere bu kadar bigane kalabilir mi?

Ben asla inanmıyorum.

Yaratılan güvensizlik aslında belli çevrelerin belli maksatları içindir..

Ben milletimin dilek ve isteklerini toptan görmemezlikten gelecek bir siyasi iktidar Cumhuriyet döneminde görmedim ve olmayacaktır..

Konjöktüreldir bazı hareketler diyorum, teselli arıyorum.

Bu yoğun propagandanın siyasi amaçlı olduğunu düşünüyorum…

Üç öğün siyaset hem akılları hemde benedenleri yordu...

İletişim çağının nimetlerini külfet olarak milletin beynine boca edenler korkarım ki sağduyumuza da zarar verecek, ittfakla karşı durduğumuz milli meselelerimiz millet vicdanında yeterli sahiplenmeyi bulamayacak ve o zaman aslı tehlike ortaya çıkmış olacaktır…

Yoksa yetmiş milyon tek yürek arzu ettiği her şeyi yapar, istemediği her şeye topyekün karşı durur..

Bundan hiç endişem yoktur…

İyi ki bu soruları sordum ve milletimden ödünç cevaplar aldım..

Yoksa bu akşam da tan yeri üzerime boca edecekti ışıklarını…

Sevgi ve saygılarımla….

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..