Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Hapis

Dermanı yok dizlerimin koşamaz oldu aşkının peşinden

Gelir dediğimde gelmiyor artık

Bitap düşmüş bedenim kaldım bıraktığın yerdeyim

Ne sensiz günler geçiyor burada ne de seninle kurduğum düşler

Senin ıslattığın dudaklarımda kurumuş sevgimi söylenmekten

Ruhum dayanmaz oldu acı çeken kalbime

O da bırakıp gitmeyi planlıyor senin yaptığın gibi

Bana kalan yalnızlık oldu yine bir tek o bırakıp gitmiyor zaten sen gittiğinden beri

Ne verilen sözler kalıyor geride

Ne de gözlerine baktığın zaman ölsen de mutlu olacağın o anda haykırdığın aşkın

Ne için bütün bu olanlar diye sorsan da kendine

Her seferinde cevap basit bir şekilde çıkıverir ağzından Aşk diye

Sen gittin ya hani beni bırakıp ben halen gidemedim

Geride kaldım çünkü orda hep sen vardın

Unutulmak mı yoksa unutmak mı ?

Ben seni hatırlamayı seçtim gözlerinde saklı olsa da geçmişim

Ve biliyor musun ikimizi de suçlu yaptılar

Sen kalbindeki beni öldürdüğün için bende kalbimdeki seni sakladığım için

Sonuç ne peki sen serbest kaldın ben ise suçluya yataklık yapmaktan

ömür boyu HAPİS…

 
Toplam blog
: 6
: 149
Kayıt tarihi
: 18.07.11
 
 

04.08.1985 Ankara doğumluyum. Mütevazi bir ailenin 3 çocuğundan sonuncusuyum. Sırasıyla Mimar Kem..