Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Haram etme istemem

Haram etme istemem
 

Dürüst sevdim seni riyasız yalansız
Tüm gerçeklerimle sevdim
Hayallerim vardı yarınlara dair
Seni bekledim beyaz atlı prens değil
Umutlarımı bana haram etme istemem...

Yüreği yaralı kanayan bir aşkın içindeyim
Oysaki hayatıma hayat nefesime can ol istedim
Sinende huzur neşe bulmak istedim
Seninle yalnızlığımı öldürmekti niyetim
Yüreğime düşen koru söndürmek istedim
Viran gönlüme düşen aşkı haram etme istemem...

Tutarken ellerini ellerim
Batan güneşin kızıllığında akşamım olacaktın
Senin omuzunda mehtabı seyredecektim
Yıldızların altında hayallere dalacaktım
Ne hayaline ne de yokluğuna ulaşamıyorum
Düşündükçe bendeki beni öldürüyorum
Seninle yanan yüreğimi haram etme istemem...

Her mevsim yeniden doğsam da
Yazlarımda açan çiçek olsam da
Dalında bekleyen gül gonca olsam da
Senin yokluğunda açamam ey sevgili
Baharı bekleyen yazımı haram etme istemem...

Aşkla yazılan bu son şiirim belki
Kalırım ortada öksüz çocuk misali
Yıkılırım gidersen düşerim orta yere
Sevdamı bana haram etme istemem...
meyzem

 
Toplam blog
: 21
: 231
Kayıt tarihi
: 30.08.11
 
 

Lise mezunuyum, Çalışmıyorum, şiir, edebiyat, resim özel merakımdır. Samsunda ikamet ediy..