Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Avare deli gönlüm

Avare deli gönlüm
 

hayat;
Yaşayamadığım mutluluk borçlusun bana
Hiç bir zaman karşıma çıkmayan aşk
Özlem ve hasretle
Sımsıcak kavuşmalar borçlusun
Alamadığım sevgileri
Göremediğim tebessümleri
Ve yaşayamadığım daha ne varsa
Hiçbir zaman itiraz etmedim sana
kalpleri kararmış insanların içinde
Yaşadığım acılar hüzünlerim var
Daha bir çok acıyıda yaşatacaksın biliyorum

Hayat; Yinede yalnızlığım ve ben
Seviyoruz seni..

Dünya denilen bu tozlu sahnede
Roller dağıtılmış hepimize
Boşluğa uzandı eller yarım kaldı sevmeler
Öfkelere yenik düştü sevdalar
Upuzun boylu boyunca
Karanlık bu hayat yolunda
Issız ve sessiz duvarlar içinde
Zindan misali karanlık üzbe odalar içinde
Sesin çıplak duvarları kamçılarken
Alınyazımıza hüzün düşerken
Anladımki
Yalnızlık kaçınılmaz

Hayat; Yinede yalnızlığım ve ben
Seviyoruz seni..

Bir umuttu yaşamak bir şeyleri paylaşmak belki
Değmeyin duygularıma ağlatmayın beni
Saatler akıp giderken zaman içinde
Ölüp ölüp dirilmek düşecek payıma zamandan
Her an yerinden çıkacak
Yüreğin cendere misali daralmış
Gamzelere çökmüş melal duygular
Kahkahalar bile sırıtır yüzlerde
Bir tiyatro oyununda yalnızlığım
Figüranlar bile terk etmiş sahneyi
Sen başrolde birinci perdesin ..
Yalın duvarlarda ses vermez
Yol başında kalmış avare
Limansız kalmışız
Kimsesiz..

Hayat; Yinede yalnızlığım ve ben
Seviyoruz seni..

Gönül sokağında yürek tek başına avare
Dilenci misali aşk sözcükleri
Sevgi fakiri gezer durur dillerde
Ne umutlar besledim sevgi uğruna
Delice yaşanan
Aşk ve sevdalar gördüm imrendim
Sevilmek uğruna yaşamak istedim
Elimizle katlettik tüm güzelikleri
Kıymetini değerini bilmeden
Bir köşe başında oturmuş
Yalnız bırakılmışız
Şimdi avare olmuş deli gönlüm
Bir köşe başında aşk dilenir ..!

Hayat;Ama yinede yalnızlığım ve ben
Seviyoruz seni..

MEYZEM

 
Toplam blog
: 21
: 231
Kayıt tarihi
: 30.08.11
 
 

Lise mezunuyum, Çalışmıyorum, şiir, edebiyat, resim özel merakımdır. Samsunda ikamet ediy..