Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hasret prangaları

Hasret prangaları
 

Özleminden prangalar vurdum yüreğime

O an dünya tüm heybetiyle çöktü üzerime

Bedenimi mahşeri kalabalıklara bıraktım.

Ruhumu ise isimsiz mevsimlere

Haykırdım sesimi duyuramadım

Çığlığım cılız bir haykırış oldu

Sesimi sana duyuramadım

Tüm dünya renkleri o an soldu

Gökyüzü mavisi ansızın gri oldu

Yaprağın yeşili sarardı soldu

Baharlar zamansız hazana döndü

Hasretin yüreğime kelepçe vurdu

Gel desem gökyüzünün mavisiyle

Gelir misin?

Doğ desem yaprağın yeşiliyle

Doğar mısın?

Yağ desem bahar yağmurlarıyla,

Yağar mısın?

Gel desem güz şarkılarıyla

Gelir misin?

Kır desem prangaları

Kırar mısın?

Aç desem kelepçeleri

Açar mısın?

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..