Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Hasretim

Hasretim
 

Uykusuz gecelerimde aşkını,

Hayalimde sevgini,

Rüyalarımda adını sayıklarken,

Nerdesin?

Ey güzeller güzeli.

Kapanırken gözlerim,

Dalarken karanlıklara,

Seni seyrediyorum.


Puslu görüntülerde,

Sisli düşüncelerle,

Öperken dudaklarından.


Nerdesin ey Aşk Tanrıçası,

Duyuyor musun,

Biliyor musun,

Hissediyor musun,

Kalbimin acısını?


Söyle aşk çiçeği, söyle Eros,

Hangi sevda böyle acı verir,

Hangi sevgi hüzünle yaşar,

Hangi mutluluk.

Hayallerde, hasretlerde,

Ve telefon tellerinde telef olur?


Söyle,

Söyle, ey aşkımın duyarsızı,

Ben miyim Mecnun,

Mecnunu mu umutsuzluk?


Söyle güzelim, ceylanım,

Kırk yıllık hasretimin gonca gülü,

Hayallerimin kadını.

Söyle aşk,

Ne yapayım ben?

Delikanlı

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..