Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşanamayan sevda

Yaşanamayan sevda
 

Kaç bahar, kaç yaz geldi geçti,

Bu sevdanın üzerinden.

Bir ateşböceği kadar ışık,

Bir ağustosböceği kadar neşe,

Zevki safa veremedik sevgimize.


Yollarda aradık,

Yollarda sorduk hal hatır.

Ve dahi

yollarda sevdalanıp,

Dinlenme aralarında seviştik.

İstasyon anonsları ile kesildi,

Kursağımızda kalan heyecanlar.


Bana uzanan ellerini,

Tutamadım, uzun uzun

Uzayıp giden zaman içinde.

Ya zaman yetmedi,

Yada biz zamana uyamadık,

Geç kalan sevdamızla.


Sevgi gönderiyorum,

Ayvalık’tan İzmir’ lere,

Serin esen imbat yeliyle.

Güller gönderiyorum,

Kuzey rüzgarıyla,

Belki ben kokar diye.


Sen kokuyorsun,

Her esen yelde,

Her geçen zamanda.


Delikanlı

05.05.2003

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..