Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Hasretle arıyorum

Hasretle arıyorum
 

YEDİ KARDEŞ


Aslanım bir tanem canım benim,

Çok özeldir gönlümdeki değerin,

Kardeşler listesinde beşinci sırada yerin,

Hasretle arıyorum o unutulmaz günleri.

Yedi kardeş arasında en çapkını sendin,

Hem çalışıp hem okudun, mücadele verdin,

Güzel bir yuva kurup, muradına erdin,

Hasretle arıyorum, o unutulmaz günleri.

Hoş görenim, ipek huylum, sanki evliya,

Çocukken kızınca soyunup yatardın avluya,

Annem öfkelenip bağırırdı: ”çekmişsin soya”

Hasretle arıyorum, o unutulmaz günleri.

Yedi kardeş dağıldık, her birimiz bir yerde,

Göçtü ebede ablamız, yediler fire verdi,

Konağımızda yaşanan o güzel günler nerede?

Hasretle arıyorum, o unutulmaz günleri.

NAHİDE ÇELEBİ

22 Mart 2010 Ankara

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..