Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Hasta Olmak Suç Olmalı

Çünkü insanlar bu konuda gerekli özeni göstermiyorlar.

Normali; sağlıklı yaşamak iyi ve güzel bir vücuda/ruha sahip olmak olmalı, bizde ise hastalıklarla uğraşmak. Sağlığın anlamı yanlış biliniyor, hasta olmamak ölmemek. Tabii ki bilinçsizliğin sonucu. Sağlık; dinç olmak, daha güzel olmak, mutlu yaşamak. Sporla güzelleşmek mesela. Ya da parlak saçlar filan. Hastane kapısında yatmak sağlık değil.

“İyi ama Korkut sorunlarımız bunlar” Bana ne, bilinçli insanın sorunu olmaz.

Hasta olmak, kendisine bedenine/ruhuna, artı muayene, tedavi, ilaç vs. ülkeye devlete zarar vermek.

Görüldüğü gibi yarattığı sonuçlarla suç.

“İyi ama Korkut, hastalanmamak elimizde mi?”

Evet elimizde, ben bilmem kaç yaşındayım nezle bile olmuyorum. Sizin gibi davransam her gün hastanedeyim.

“Hasta olanlar hatalarının bedelini ödüyorlar zaten”

Derdimiz hata yapsınlar bedel ödetelim değil, insanlar niye acı çeksinler artı ekonomik kayıplar.

“Korkut bu bir sektör, milyonlarca kişi ekmek yiyor”

İnsanların acısı üzerinden ekmek yenmez; koruyucu sağlık yani bizi hastalıklara karşı koruyup güzelleştirecek alanlara yönelsinler. Güzel olmasını istediğim saçımla değil affedersin üzerine oturamadığım kı… ımla uğraşıyorum, konuşturmayın beni!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..