Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hastası Olduğumuz Şeyler Hayat

Çok sevdiğimiz çok istediğimiz hastası olduğumuz şeyler var. Aslında bunlar için yaşıyoruz. Hayatın keyfi zevki bunlar. Ama sadece bunlarla da yaşanmıyor. Arta kalan, dolgu malzemesi. Bunlara ulaşıncaya kadar bu dolguları kullanıyoruz.

Valla ben bu konuda çok hastayım, çok fazla hastası olduğum şey var; şehvet kurbanı Şevket hesabı adeta hayatın sapığıyım!

O kadar çok ki hastası olduğum şeyleri değil bunların arasından seçim yapıyorum! Bir yazımda dediğim gibi iyi ki kadın olmamışım, işim zordu gerçekten. İnsan bu kadar iradesiz bu kadar nefsine düşkün olur mu ya!

Valla ben bir liste yaptım o listenin dışındakiler beni ilgilendirmiyor, mecbur kalırsam ancak; yani fazladan uğraşmam. Herkesin bir listesi vardır ve hayat bu listedir.

Bir şeyin hastasıysanız onunla iyi olursunuz, hayatın tadı budur. Allah’tan hastası olduğumuz şeylerin çoğu sağlıksız ama sağlıklı olanlar da var. Ben akıllı adamım yiyim gitsin bir daha mı dünyaya geleceğiz demem, bal kaymak olsa elimi sürmem.

Yine de bize göre bayağı nevale var bu dünyada; ev, araba, giyecek keza. Ve gezi, müzik, sanat; yaşamlık.

Bunlara öyle hastayım ki ömür boyu aynı şeyleri yer, giyer, yapar, yaşarım ve bıkmam yani.

Hayattan zevk almayan insanlar varmış, Allah Allah kim bunlar ya!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..