Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Hatır şikesi!

Akyazının hemen bitişindeki köyde ev yapıyordum. Yakınımızda da futbol sahası var. Birgün öğleden sonra köyün futbol takımı antrenmana geldi sahaya. Gideyim seyredeyim dedim.

Sakarya Amatör liginde oynuyorlarmış. Maçları Akyazı stadında yapıyorlarmış. Antrenörleriyle yolda selamlaşıyordum ama bilmiyordum.

"Bizim köy de amatörde oynuyor hoca! Hacıkışla! Hiç maç yaptınız mı onlarla?"

"Yok ya! Demek Hacıkışlalısın? Bizim gurupta onlar!"

"Nasıl geçiyor maçlarınız?"

"Bırak ya! Geçen sezon sizi küme düşmekten kurtardık!"

"Bizimkiler iyiymiş güya! Öyle duydum!"

"Geçen yıl kötüydünüz! Hatta ilk maçımızı sizin sahada oynamıştık. Döve döve yendiniz bizi! Son hafta da bizimleydi maçınız

Akyazı stadında! Yensek küme düşüyordunuz!"

"Yenildiniz mahsustan!"

"Yenildik tabi! Hatır şikesi yaptık!"

"Niye dayağın intikamını almadınız?"

"Başkan arkadaşım! Kıramadım!"

Köye gittiğimde bunu başkana açtım! (şimdi rahmetli oldu)

"Abi, Alaağaçlılar biz kurtardık onları diyorlar!"

"Kaç otobüsle gittik oraya biliyor musun? Aslında kendilerini kurtardılar onlar!"

Aslında tahmin etmiştim!

Futbol erkek oyunudur arkadaşlar!

Erkekliğin onda dokuzu da dayak yememektir!

Biri hatır şikesi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..