Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Hatıran var her yerde...

Hatıran var her yerde...
 

Hala sen kokuyor o eski bank...


Bitik bir cümleydi yanlızlık, ayrılmak bir tik galiba,

Kanıma dokunan her cümlenin sahibine, edepli bir elveda,

Rap kanımı akıttı düştüm kalktım, bu uğurda oldum şüheda,

Yarınlar hep geride kaldı, asla dönmem bak bu son veda.

Derdimi anlattım kendime, dinlemedim dilim hep suskun,

Beynimde donuk fiiller, göğsüme izdıraplı bir bozgun,

İleri giden her adımıma bağlanan düğümler, biraz durgun,

Yaranı haramla sardın devamlı, belki bundandır korkun.

Bak yine düştüm ve kalktım, biz kaldırımlara alıştık,

Küskünüm kadere, belkide yaşama alışmaya çalıştık,

Dünyanın yaşama umuduyduk, geldik kanına karıştık,

Kavgalıydım silah tutan elimle, anlaştık ve barıştık.

Sis çöktü bak üstüme, hayalllerimi ne yazık göremiyorum,

Yaşlanıncada umudum olabilecek mi, çok yazık bilemiyorum,

Hamleleri farketmem lazım, çok üzgünüm eremiyorum,

Bir kaç umut kırıntısı kaldı bende, kendime veremiyorum.

İlim dolandı dilime, bir filmdi geçti gözümden,

Bilimde geçmişi ne çare, giden gitti ömrümden,

Elimde yıtrık bir resim, alamazsınız gömümden,

Hatıran var her yerde, seni silemedin gönlümden.

 
Toplam blog
: 4
: 599
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

1991 Yılında ORDU'nun Akkuş ilçesinde dünyaya gelmişim.. Çok geçmeden İstanbul'a gelmişiz... ..