Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Hatırla Beni!..

Hatırla Beni!..
 

hatırla beni ey sevgili...


Gülüşünde bir serzeniş
Yokluğunda bir haykırış
İçinde tatlı bir ömür gibi
Seni sen yaşamaya niyetlendim 

Ayrılık yollarımı bağladı, inadına
Sen git gidebildiğin kadar uzak diyarlara
Ama senle paylaştığımız aynı gökyüzünde
Seninle geçen zamanları unutma, hatırla beni... 

Gittin ey sevgili, benide götürdün senle
Şimdi başka gönül kuçağında sallanıyorsun
Göğsüne başını yastamış uyumaktasın
Renkli düşlerde sevişirken kollarında
Bir zamanlar yüreğinde yattığını unutma, hatırla beni... 

Hergün her sabah aralandığında gözlerin
Bir an gibi yaşarsan beni yüreğinde
Sevginle bulamadan, donmadan akarken bağrıma
Herşey dünle eskidi seni yaşarken
Ne kadar sen aksanda sözüm sen unutma, hatırla beni... 

 

Hacer' den meçhul Sevgilim' e... 

Hacer Teke 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..