Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Havran - Ölüm Mağarası

 

Ölüm Mağarası

 

Havran’da bir mağara varmış, oralılar ona ‘ÖLÜM MAĞARASI’ diyorlarmış.

Düşünün lütfen.

Mağaralar zaten sevimli yerler değildirler.

Bir kere karanlık olurlar, kuytu olurlar, çoğunlukla nem kokarlar. Esrarengiz halleri vardır.

Korkarsınız yani.

Birde öyle bir mağara düşünün ki, oraya giden bir daha çıkamıyor.

Mağara adeta canlıları yutuyor. Gelin de ürkmeyin. Burası yanı zamanda çok büyük bir mağaraymış.

Bakın mağaraya bir yaklaşıyorsunuz ki ne göresiniz. Dışarısı insan kemikleriyle çevrili. Ben gördüm mü görmedim. Ben araştırıyorum böyle enteresan yerleri yazıyorum. Tabi doğruluk payı var mı diye birçok yerden de teyit ediyorum. Dolayısıyla ben yazanların yalancısıyım.

Buraya çobanlar sürülerini yaklaştırmaktan çok korkuyorlar. Zamanında çok sürü burayı girmiş bir daha çıkmamış. Onları takip eden çobanlardan da haber alınamamış.

Eğmir, Dereören ve Hallaçlar köylüleri, Madra Dağı eteklerinde Kaya Tepe diye anılan bölgede bulunan mağaradan söz etmekten bile çekiniyorlarmış.

Öyleki mağara yakınlarından bile ne köylüler ne de sürüler korkudan geçemiyorlarmış.

Yurdumuzda böyle bilinmeyen nice yerler var. Rastladıkça elbette yazacağım.

 

Nazan Şara Şatana – Araştırmacı Yazar

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....