Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Hayal restorasyoncusu

Hayal restorasyoncusu
 

daha iyi yaşasın diye dünya..(internetten alıntıdır)...


Çokça usul hatası,
çokça sehven...
"tanrıdan" döner bu ön yargı...


"anam... çeyrek asır sürdü seni anlamam"

başı açık namaza duran
basma kalıp bir hatun
üç umresi var, iki kere hacı...
başlı başına hikayesidir namusun
çoklarına göre kafire, permalı bi gevşek kafalı...
vicdan; merkez bankasından karaborsada
ağaçsız bi ortaçağ rezidans camından bu iftira;
çokta önemli değilmiş artık biliyorum...
anam... çeyrek asır aldı sessizliğini anlamam...

sofradan ekmek atmışlığı yok
üşüyen ve pencereye üşüşen kış serçelerine
boğazımızdan ekmek arttırmışlığı vardır en fazla
ve nezdimde
çokça hakarete uğramışlığı var kahve önlerinde;
"örtmenin çocuğu geçiyor; bak orspu analı"
söyleyebileceklerimin en şevkatli anonim bombası. ..

çokça sehven, çokça usul hatası var bu hayatta
ne... hiç yoksa yanıbaşında
bil ki; bi tek o gereklidir sana;
aydınlık desem anlarsın değil mi.
ve ne... çok varsa... imam ya da ampul mesela
bi o gereksizdir hayatında..
 
sehven işte biliyorum;
aramızdan açılım adlı barikat geçerken sevgilim
bana gönderdiğin o acı badem kokulu gülümsemen...
trajik bi sehvendi...
einstein, enola gay
atom bombası
onlarda sevhen yaşanmış histeri nöbetleriydi...
nedense;
bana hep kırık hayaller kalıyor geride
burnumda yapamadıklarımızın sızısı...

bak şimdi şuracıkta kendimi yakasım var
ama ilkin elbisem yanar şiire fazla müstehcen!
kadın erkek aynı yerde olmaz diyor muhterem
tamam;
ey tanrının kutsanmış oğlu!
aynıysa bizi çamurdan var eden
vazgeçtim tanrıyı bu kadar sevmekten...
ama pes etmek yakışmaz!
yeni bi silah buldum kendime
"hayal restorasyoncusu"
sehven kırılan hayallerin olduğu her yerdeyim
ve artık; olacaklardan ben sorumlu değilim
tetrasiklin beş doz... sehven içmişim
belki de mutant hayallere gebeyim  
bu benim kişisel trajedim;
güzide bi hayat yerine, gezide dikenli bi yerdeyim
olay yeri incelemesinde
bol miktarda virane, yarı yıkık hayal....
kutsal sermayem... yaşasın das kapital...

bir mala ve alçı lazım biraz
biraz sargı bezi... bir kaç şevkatli kucak...
üç vakte kalmaz;
bana güvenin;
bütün hayaller bire bir gerçeğine sadık kalarak
aslı gibi olacak;

ve gerçek... doğup küllerinden...
bir gün mutlaka.... intikamını alacak...

prosayko

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..