Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayalimdeki hayalidi "aşk"ın...

Hayalimdeki hayalidi "aşk"ın...
 

Hayalimdeki hayalidi "aŞk"ın...


Bitti mi hikayemiz...
Gidiyor musun sahi??
Gün bile ağarmıyor bak sensizliğe
İnatla demleniyor gözlerim geceye, gitme diye
Gideceksen illa git, ama her ay ışığında gel
Yakamozum ol vur, hayallerime...
Neden mi?
Çünkü; “Aşk”ın hayalimdeki hayalidi...
Nerden bilirdim ki
Hayal ürünü olduğunu
Söylesene, soruyorum işte
Şimdi suç benim mi sevgili…
Anladım yorulma suç benim!!!
Bir “düş”ten ibaretmişsin neyleyim…
İstediğin oldu bak!!
Nihayetinde “düş”tün ve gittin…
Sevgili !!! artık “düş” peşinde değilim
Yitirdim beraberinde hislerimi
Gidiyorsun diye mi nasılım?
Kem düş’ten korkarak, sakınırım…(CyLn)

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..