Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayaller bir gün gerçek olur mu ?

Hayaller bir gün gerçek olur mu ?
 

Birkaç gündür fena bir şekilde hayaller kuruyorum düşünüyorum düşlüyorum, yahu diyorum acaba bir gün gerçek olur mu bu hayallerim..

Acaba lisansa tamamlayabilir miyim, acaba yurt dışına çıkabilir miyim vs vs vs gibi bir çok sorular var kafamda, gerçekleşmesi umudu ile çalıştığım o hayaller..

Sonra ansızın pat diye uyanıyorum o hayallerden çalışmam gereken yağmam gereken bir sürü şey geliyor aklıma fooss diye sönüyorum açıkcası..

Sonrası düşlüyorum mutluluk veriyor kısacık olsa da, aşk da var bu hayallerin içinde, yazmak da var, ama o kısacık anda insan hayal kurarken hayatını istediği gibi yönlendiriyor ne de güzel, mutluluk yayılıyor ..

İnsanı alıp götürüryor bambaşka boyutlara, rüyada gibi sanki..

hayal kurmaktan vazgeçmeyin hiç, düşleyin anınızı ama hayallere dört ayak ile sapasağlam koşun..

Hayat Güzeldir.. 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..