Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayallerim vardı benim…

Hayallerim vardı benim…
 

Hayallerim vardı benim. Çocukken sayfalar dolusu yazdığım hayallerim…

Her birinde umut vardı, hayal de olsa inandığım gerçeklerim…

Korkusuzca yazdığım hayallerim vardı benim…

Kahramanlık hikâyelerimle bitirdiğim…

Sonu mutlu biten hayallerim vardı benim…

Her birinde herkese yetecek kadar sevgi verdiğim…

Hayallerimde kurduğum bir aşk vardı benim…

Ve sevgiyle çarpan bir kalbim…

Zamanın olmadığı hayallerim vardı benim…

Vaktin nasıl geçtiğini bilmediğim…

Hayallerimde olmasını istediğim bir hayat vardı benim…

Büyüyünce gerçekleştireceğim…

Sonu olmayan hayallerim vardı benim…

Hiç bitmesin istediğim…

Ve hayallerimde kurduğum bir dünya vardı benim…

Her şeyin güzel olacağını zannettiğim…

Hayallerim vardı benim…

Çocukken kurduğum hayallerim…


Resim: www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 47
: 2023
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı “Piyano” ve “Kompozisyon ve Orkestra Şefliği” ..