Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Hayallerindeki Türk insanı

Hayallerindeki Türk insanı
 

Gömülmüş ılık, dingin, loş dünyasına

Başkalarının hırsları, çıkarları, planları varmış bana ne

Vurmuş enseme, lokmamı almış ağzımdan, kime ne gam

Allah büyük, herşeyi bilir, vardır her işte bir hayır

Boşversene gideceğin yer toprağın altı, üstünde cebi olmayan bez parçası

Bölünürmüş ülke, yok olurmuş gurur bize ne

Kimin şerefi bu korunmaya çalışılan biz din kardeşlerimize bağlanalım

Allah'tan korkalım, yolundan sapmayalım, din düşmanını baş tacı yapmayalım

Vardır başımızın taçlarının bir bildiği, onlar da Allah'ın sevdiği kulları, istemezler kötülüğümüzü, hem Allah'tan korkan yer mi hiç bizim hakkımızı ?

 
Toplam blog
: 3
: 12287
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Orta Asya ile başladım, Arap ülkeleriyle devam ediyorum, çalışıyorum, bol bol geziyorum. Değişik yer..