Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayallerinle yaşat kendini

Hayallerinle yaşat kendini
 

Gidşinin ikinci yılı
Şuan duyuyor musun gülüyor musun bilmiyorum ama
Hala bu acıyı çekmektesin
Görmesemde bunu biliyorsun
En azından ben bunu biliyorum?

Anlamadığım
Neden insan sevdiğinin dönmeyeceğini bile bile bekler
Neden
Hayaliyle ümidiyle sevdasıyla aşk dolu günleriyle neden
Nasıl ki Afrika da ki bir çocuk yalın ayak ağlayarak annesini arıyorsa
Ve
Nasıl ki bir sevgili sevgiliye isyan mektubu yazıyorsa
Ve nasıl ki meydanlarda türküler yankılanıyorsa
Ben
Ben seni öyle sevdim?

Yalın ayak dolaşan Afrika da ki çocuğun açlığını arayışını sende hissettim
Meydanlarda on binlerce ağızdan çıkan türküleri sende hissettim
Ama ben
Ben seni asla Afrika'da aramadım
Ben seni asla isyan mektuplarında aramadım
Ben seni asla meydanlarda aramadım
Ben seni yüreğimde aradım
Çünkü
Çünkü ben seni beni sızlattığın gibi sızlatmadım?

Ve ben sana her zaman sana söz verirdim
Hayallerimle yaşamayacağım
Ümitlerimle yaşamayacağım diye
Gerçeklerimle yaşayacağım diye

Ve şu an sözümü bozuyorum..
Çünkü sen hayalsiz yaşanmıyorsun
Senli günlerimizde ümitlerimizle yaşardık
İnanç doluyduk sevda doluyduk
Ama ama sensiz günler hayalsiz yaşanmıyor
İnan ki yaşanmıyor

Dönmeyeceğini biliyorum
Sesini duymayacağımı biliyorum
Rüzgarını bile hissedemeyeceğimi biliyorum
Nefesini nefesime vurmayacağını çok iyi biliyorum
Ama
Ama ne olursun şimdi defol git
Nefessiz sevgisiz inançsız sevdasız bırak beni
Hadi durma git..
Hayallerinle yaşat kendini...

BARIS ORDU

 
Toplam blog
: 8
: 1103
Kayıt tarihi
: 05.01.12
 
 

1987 yılında doğdu sinema ve tiyatro Oyuncusu... ..