Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Öykü
 

Hayat bugün bana ne demek istedi-4/ suskunluk

Suskunluk

Bu sabah evden çıkıp otobüs durağına doğru giderken, hayat sustu hiçbir şey söylemedi bana. Kulak kabarttım tüm dikkatimle, ama hiç bir şey duyamadım; belki ben sağır olmuştum bu kadar sesten, belki de hayat dilini yutmuştu. Ya da sadece fısıldıyordu hayat bugün bana, ama ben bir insanoğlu olarak fısıltılara kulak asmıyordum; bağırılması gerekiyordu bana!


Çevreme bakınıyordum, hayatı duymaya, onun dilini anlamaya çalışıyordum! Ama boşuna. Sustu bugün hayat! Duyamıyorum!


Üzgünüm! Hayat bana bugün hiçbir şey söylemedi! Ya da ben anlamadım bu sefer.


Ama haydi hayat bana bugün hiçbir şey söylemedi, peki ama size de mi bir şey söylemek istemedi!


Hepimiz mi sağır olduk bu dünyada!

 
Toplam blog
: 101
: 429
Kayıt tarihi
: 07.04.09
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih- Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum. Yüksek lisans ve..