Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Hayat insana neler gösteriyor...

Hayat insana neler gösteriyor...
 

HALİNE ŞÜKREDEN KAÇ KİŞİYİZ???


Cefasi cok cilesi yok
Kimi ac gezer kimisi tok
Kiminin evi barki yok
Sen haline sukret dostum.

Beterin beteri vardir
Iyilik et sana kardir
Butun dunya senin olsa
Akibet yerin mezardir

Dunya yalan gel aldanma
Sakin herkesi bir sanma
Bu yalan dunyaya kanma
Sen haline sukret dostum.

Kimi aglar kimi guler
Kimi Hak’tan rahmet diler
Kimi bir kalemde siler
Sen haline sukret dostum.

Kimi magdur kimi hasta
Kimi oynar kimi yasta
“Akil yasta degil basta”
Sen haline sukret dostum.

Kimi saraylarda yasar
Kimi haline sasar
Kimi dolup kimi tasar
Sen haline sukret dostum.

 
Toplam blog
: 14
: 570
Kayıt tarihi
: 19.04.10
 
 

1984 Bartın Amasra doğumluyum. ..