Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Hayata devam...

Hayata devam...
 

Yaşamınızı alıp gidin uzaklara

Görünmez bir kıyıya gidin

Oraya vardığınızda, geriye dönüp bakın

Şöyle bir yaşamınıza

Bakın dışarıdan...

Ne görüyorsunuz?

Gördüklerinizden memnun musunuz?

Ya da ne anlamlı mısnız hayata karşı?

Kudretinizde mi yaşamak?

Ya da alın elinize çektiğiniz o fotoğrafı

Ve anı inceleyin...

Nerede yanlış yapmış olabilirsiniz?

Mutlu ve huzurlu musunuz?

Değilseniz de çok mu üzgünsünüz?

Çok mu yalnızsınız?

Unutmayın ki

Tek ve yegane değilsiniz

Allah'tan başka kimse değil

Aç ve barınmasız değilseniz korkmayın...

Her şey bir gün düzelecektir

Düzelir de!

Biz de o yollardan geçtik

Biz de çok yalnız

Hatta hala yalnız

Olduk

Yaşam böyledir işte

Meraklısı için güzel hikaye

Meraklanmayan için de öylesine

geçer, gider

Unutmayın hiç birimiz yalnız değiliz

Yıllar evvel bir Fransız kadın

Bana fransız öpücüğü vermeden

Güzel bir laf etmişti

Hepimiz ikiz geldik bu dünyaya ve

O ikizimizi arıyoruz yıllardır

Belki de doğrudur Elizbeth'in söyledikleri

O  benim ikizim değildi ama belki sizindi

Ya da Ömür Gedik gibi, hayvanları severek mutlu olabilirsin

Ya da sürekli şarki söyleyen bir Ferhat'ı dinleyerek

O da memur çocuğu

Benim gibi

Ben ise Balyoz'dan sonra

O... çocuğu oldum

Hayat acımsıdır bazen kışın esen rüzgar gibi

Keser kulakları

Ama bilemedin bir sezondur

3-4 ay sonra değişir iklim

Lütfen doğayı izle

Doğanın hareketlerini

En doğal olandır

Ben Alapslan'ı izleyerek doğallaştım

O yağız Sivaslıyı

Onun kadınlara hayvansal dokunuşlarına şahit oldum

Kadınların bu durumlara bayılmalarına

Baştan herşey garip gelmişti

Sonra herşey doğal

Bir gün bir yerlerde hata yapmıştım

Doğal davranarak

Ama her hatanın telafisi var

Özür dilemiştim

Geçip gitti

Aşklarım da öyle

Yitip gitti sonsuzluğa

yerine

ben ve yaşamım kaldı

Ve mutluyum

Ve artık daha istekliyim

Yaşamaya

Hata yapmaktan korkmayın

Telafisi her zaman var

2. yaşam her zaman var

Gerekirse kedi gibi 9. yaşam

Yaşamaktan korkmayın

Yaşadım demekten

Tecrübe ettim demekten korkmayın

Karşı kıyıdan hayatınıza baktığınzda neler görüyorsunuz?

değiştirin size nahoş gelen yerleri

Cesaret edin...

Hayatınızdan ve kendinizden korkmayın

unutmayın deminize kadar hala süre var

Çok geç olmadan mutlu olmaya çabalayın

Ve emeğinizin karşılığını muhakkak alacaksınız

Eğitime devam

Hayata devam...

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..