Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Hayata yanlış tutunan'dan..

Hayata yanlış tutunan'dan..
 

pişkin hayat..


 

Bol bulun sevdasıları
Çok gülün yarım ağızla dolu dolu
Ağzınızı çalkalamayı unutmayın sabahısı
Öpüsüleşin bol bol
Sandımdı'ları oynayın 
Kaybetti'meyin asla
İçinizin kömürünü hiç yakmayın 
Bulgurunuz devletin malı denizden
Kaçın kaybolun hemen 
Seni seviyorum deyin anlamını bilmeden
Gözyaşı mı çamaşır suyu mu ayırt etmeyin
Hancıyım diye dolaşın han dışında
İki dirhem bir çekirdek girin her deliğe
Bol bol harcayın kelimeleri yatak odalarınızda
Siz
Sizler
Yalancıktan sevişerek öğreneceksiniz
Gerçek sevmeleri..
Dileğim..
..
Ey hayat
Sen şavkı sularda bir dolunaysın
Aslında yokum ben bu oyunda
Ömrüm beni yok saysın
El oğlu sevdalardan dem tutar
Aşk büyütür yıldızlardan
Seninse düşlerin yasak dokunamazsın
Birini sevmişsindir geçen yıllarda
Açık bir yaradır gibi hala
Hala çok özlersin onu ağlayamazsın
Ey hayat...
..
Ömrüm beni yok saysın...
 
http://www.youtube.com/watch?v=NqNAWS4H-PA
 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..