Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatımdaki tüm olumsuzlukların üzerini çiziyorum

Hayatımdaki tüm olumsuzlukların üzerini çiziyorum. Bu nedir etrafım hep olumsuz, negatif kişilerle doldu. Birisi de benim yanımda olsun, bana moral versin. Şartlar anlıyorum herkesi olumsuzlaştırıyor ama bana da moral verilsin biraz. Ben güçlü olmak istemiyorum artık. Biraz da ben naz yapmak istiyorum. Şımartılmak, dinlenmek istiyorum. Mesela sen bunları düşünme elbet bir çıkar yol bulunur densin. Artık hayatımdaki tüm olumsuzlukların ve olumsuz kişilerin üzerini çizmek istiyorum. Kendimi resetlemenin yeniden zamanı geldi sanırım. Boğazım düğümleniyor, boğazım sıkılıyor. Nefes almak istiyorum. Sorgusuzca yaşamak istiyorum. Neşeli insanlar istiyorum çevremde. Kahkahalar inletsin ortamları. Salla densin. Sıkılma, sen üzülme densin. Senden değerlisi yok densin. Nedir bu negatiflik nedir bu karmaşa. Monotonluk, rahatsızlık. Dostluklar bitti, aşklar bitti, evlilikler bitti en önemlisi insanın insana saygısı ve sevgisi bitti. Tükendik ve de tüketildik. Heyecan istiyorum hayatımda yeniden. Belki bir dans dersi, belki de resim. Beni mutlu eden ilgi alanlarıma yöneleceğim. Kendime vakit ayıracağım. Boş muhabbetlerden bıktım. Olumsuzluk istemiyorum artık. Benimle olan da benim ilgi alanlarımla benimle eğlenmesini bilmeli. Hayat bir pasta ise eğer, en büyük dilimi en büyük zevkle yemesini bilmeliyiz. Çok şey istiyorum evet. Bu sefer idaalıyım. Benim pozitifliğimi çalan insanların uzaklaşmasını istiyorum. Ben negatif olduğumda o beni dinleyecek, onaracak. O negatif olduğunda ise ben onu. Ama hep değil belirli dönemlerde. Arkadaşlarımı da bu yönde seçeceğim artık. Zaten hayat yoruyor bizleri. Stres diz boyu ömrümüzü çalıyor. Şu üç günlük dünyada değer mi günleri harcamaya. Ben artık hayatımdaki tüm olumsuzluklarımın üzerini çiziyorum. Belki bencilce ama öyle olması gerekiyor.
 
Toplam blog
: 44
: 1598
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

İthalat operasyon da çalışmaktayım. İktisat Fakültesinde okudum. Romanımı yazmaya devam ediyorum...