Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Anılar
 

Hayatımdan bir kesit

Takvim yaprakları 20.01.2005’i gösteriyordu. Bir gün öncesi Erzurum ATATÜRK ÜNİVERSİTE’SİNDE okuyan kızım bayram tatili için yola çıkmış karayoluyla bize yani evine geliyordu.

Her bayram olduğu gibi camide namaz kılıp evime döndüm, hanım için bayram birkaç gün önce başlamıştı (kızı geliyor ya) komşum seslendi.

—Haydi, daha aşağı inip kurbanları kesmiyecek misin. Yıllardır aynı apartmanda oturuyoruz.

—Beni mahzur görün yolcum var karşılamaya gideceğim dedim. Yanlız sabahtan beri açıklıyamadıgım bir sıkıntı çökmüştü üzerime. Bir ara cep telefonum çaldı, arayan kızımdı ne kadar aradıysam da bir türlü bağlantı kuramadım. Evin içinde dolanıp duruyordum. Saat 9, 30 da telefon çaldı, açtım.

—Ben doktorum kızınız Afyonda bir kaza geçirdi durumu iyi yalnızca kolunda yaralanma var.

—Kızımla görüşebilir miyim.

—Baba kolum yok artık, çabuk gel. Yalnızca hangi hastane diye sordum. Kız kardeşimi arayıp beni garaja bırakmalarını istedim,

Neden diye sorunca olanları anlattım herhalde. Bir yandan giyiniyor bir yandansa eşimle tartışıyor hatta bağırıyordum gelmeyeceksin. Korna sesiyle aşağı koştum gelen eniştelerimdi, eşim benden önce binmişti arabaya.

Eniştem arabayı Afyona sürdü. Hastanenin önüne varmıştık. Bana ve eşime çok uzun gelen bu yolculuk sadece 2, 30 saat sürmüştü

Hastanenin acil servisinde koştururken kızımın sesi ile irkildim.

—Enişte. Yanına koştuk, sol kolu tamamen sarılı, sağ kolunda ve yüzündede çeşitli yaralar vardı. İlgili doktoru aradım, sabah bizi kendi telefonu ile arıyan doktordu. Sol kolun yumuşak dokusunun yaralandığını ve sol dirsekte de kırık olabileceğini söyleyince yola çıkarabilır miyim diye sordum, evet cevabını alınca tüm işlemleri tamamlayıp İzmir’e hareket ettik.

Kaza Afyon İzmir kara yolunun 14–15 inci km sinde sabah saat 7.20 civarında meydana gelmiş, otobüs 56 m çelik bariyeri parçalayarak sol yanı üzerine yatmıştı. Otobüste iki kişi ölmüş on beş kişide çeşitli şekillerde yaralanmışlardı. Bilirkişi raporunda şoför 8 de 8 hatalı bulunmuştu. Açılan kamu davasına bizde müdavim olduk.

Yıl 2008 oldu, kızım okulunu bir yıl gecikmeli bitirdi, ben kalp kırızi geçirdim, şöför ve şirket hakkında dava açmaya hak kazandık ancak ?????

ERBABI.

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..