Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Hayatta herşey...

Hayatta herşey insana dair 

Ben olmak 

Sen Olmak 

Siz olmak 

Biz olmak 

Bazen tanrıdan korkup 

Günah işlememek için uğraşmak 

Bazen şeytan olup 

Arsızlıklarını kovalamak 

Bazen aşık olup 

Aşktan kudurmak 

Bazen insan olup 

Hatalar içinde boğulmak 

Hayatta herşey insana dair 

Ben bile 

Bazen o kadar 

Büyük ki yaptığım hatalar 

Geri dönmem bir o kadar zor 

Oysa biliyorum 

Yönümü değiştirmem gerekiyor 

Ve değişiyorum o an 

Ama herşey istediğim gibi olmuyor 

Çünkü ben 

İradesi kül 

Kendisi kul 

Bir insanım 

Ve Hayatta herşey insana dair 

Bana yapılanlar bile 

Bazen hiç günahım yokken 

Sürekli suçlu bulunmuş olmamı anlayamıyorum 

İyi örnek oluşturmamam için 

Kötü örnek olarak mı değerlendiriliyorum 

Hayatta herşey insana dair 

Yaşamak bile 

Doğayla uyum esasken 

Huysuz Virjin gibi iğneliyoruz 

Oramızı buramızı açıyoruz 

Oysa 

Çırılçıplak olmamız lazım 

Şeffaf ve çıplak 

Karanlık ve gündüzlük 

Ying 

Yang 

Ey ganglar 

Ey gangasterler 

Ey sütü bozulmamış olan tazecikler 

Ey kadınlar 

Ey erkekler 

Herşeyden önemlisi gelecek nesiller 

Hayatta herşey insana dair. 

 

By Eric Van Buyten 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..