Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Hayattan [ufak] notlar

Nedir seni bu kadar düşüncelere daldıran his? Korkuyor musun yanlış hıslere kapıldıktan sonra yaşayacağın pişmanlıktan ötürü. Merak etme sen. Korkuların benimde bir zamanlar kokularımdı. Çoktan beri yapmak istediğimi yaptım uzun zaman önce aslında. Daha yeni anlıyorum. Ve bir cevap bekliyorum.. 

Zaman hem dost hem düşman aslında. Beklenmedik anlarda bir armağan verir. Hiç ummadığın anda elinde ne var ne yok hepsini tüketir. Geride sadece umutlar ve aynaları kalır. Yaşıyoruz , kalkıyoruz her yıkıldığımız anlardan sonra. Ne fazlasını isteriz ne de azı ile yetiniriz. Nankör hayatlarımızın prensesleri ve prensleriyiz... 

Bakışlarının altında beslemiş olduğun ihaneti göremedi, aşkından başı dönen gönül gözüm... Beddualarım ile ah etmem ben sana çünkü değmeyeceğini bilirim. hayat boyu acı ödülünü almışsın Yeni haberim oldu. Tebrikler Sen de yalan oldun. 

Bir hayalin peşinde koşarken düştüm. Yüreğim kanlar içinde. Üstüne bir de yaramın üstüne tuz basanlar olunca isyanlarım dile geliyor. Bana isyanların boşa diyenlere hak veriyorum şimdi. Ama yüreğimde büyütemediğim çocuk halen ağlıyor ama elimden bir şey gelmiyor. Elbet ağlar ağlar susar sonra derin bir uykuya dalar benliğimde. Zamanla unutur düşmenin verdiği yaranın acısını... 

Olduğun sandığın kişi olmak, beni ben yapan özelliklerden vazgeçmem demektir. Ben benden vazgeçmediğim sürece aklına gelebilecek her şeyden vazgeçebilirim. Bu saatten sonra hata yapma gibi bir şansım yok. Hayatımda bir hata da sen olma. 

Son' a Bir Adım Kala Yaşarım Anımı Doya Doya. Kimsenin gücüne gitmesin Son zamanlarda olacaklara... 

ikilemde kalan düşüncelerimin arasında yaşlanan bir beden... Nedensiz sevmek olanı olduğu gibi kabullenmek... Roller ve sahne hep aynı aslında... Peki bu senarist düşüncelere sahip olan kim.... Nedir hayatımızı hep aynı hatalarda bulmamıza sebep olan şey... Kaderin oyunu!!!! Bu oyun çok sahne aldı peki nedenlerle yaşıyoruz.... elimizden kayıp giden hayallerin bedelini ağır ödüyoruz... sahne sonu selamlar HAYAT... 

 
Toplam blog
: 25
: 424
Kayıt tarihi
: 12.01.10
 
 

Kelebek gibi hayat yaşıyoruz. Anı paylaşıyoruz herseferinde evren ile. Duygusal ve derin düşüncel..