Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

28 Ekim '06

 
Kategori
İnternet
 

Hayır, satmıyorum!...

Hayır, satmıyorum!...
 

Zamanin da uc kurus harcayip, internet de bir isim daha almistim:
www.mustafakemalataturk.org

Amacim, Internetle ilgilenen, Ataturk hakkinda yazmak isteyen kisilerin yardimi ile, Turkce-Ingilizce bir site hazirlamakti.
Olmadi. Oylesine durur...
Bugun bir e-posta aldim. Ne kadara satarsiniz?
Satilik degil...
Satilik degil ama, hepinize acik...
Turkce-Ingilizce yazilarinizi gonderin yayinlayalim...
Fotograflarinizi koyun...
Dusuncelerinizi yazin...

Hep birlik de, bir site hazirlayalim...
Reklamsiz, ticareti dusunmeyen, dumduz, dosdogru, apacik bir site...
Ne dersiniz?

Cumhuriyet Bayraminiz Kutlu Olsun!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..