Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '12

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Hayvanları Seviyoruz Dimi

Dün yakın bir arkadaşım anlattı ben dondum kaldım, yutkunamadım, öylece kalakaldım. Arkadaşım hayvanları cook sever, evinde köpegi , 5 kedisi vardır , onlara cocuklarım der.

Hani gecenlerde hava cook soguk olmustu yaa, sibirya gibiydik. Evinin bahcesinde bir ses duymuslar, zayıf bir miyav sesi, gidip bakıyorlar kedinin kuyrugu yok, tuvaletini tutamıyor, vucudu yara icinde , insanlardan korkan bir durumda kediyi eve getiriyorlar, kedi tedavi görüyor, hayata tutunacak ben bundan eminim

Bunları anlattıgında insanlığımdan utandım, dondum kaldım. Bunu ona yapan ya da yapanlar nasıl bir yaratık acaba? Sesi cıkmayan, gücü kuvveti yetmeyen bir canlıya bunu nasıl yapar aklım almıyor?

Biz insan degiliz dedim defalarca

Bogazım dügümlendi.

 

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..