Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

20 Eylül '09

 
Kategori
Magazin
 

Heidi Klum'dan zayıflama sırları.

Heidi Klum'dan zayıflama sırları.
 

Heidi Klum Milliyet


Süpermodelden zayıflama sırları.

Adı: Heidi Klum
Yaşı: 36
Mesleği: Modellik
Medeni hali: İngiliz şarkıcı Seal ile evli. 2 oğlu var. 4.sü yolda. (Kız bebek bekliyor.)
Hatırlatma: Önceki beraberliğinden de bir kızı var.
Özelliği: Bu kadar doğuma rağmen hala formda.

Formda kalmak için, neleri yapmış, neleri yapmamış:

İlk önce ne demiş biliyor musunuz? ''Doğumdan sonra forma girmek önceliğiniz olursa kilo vermeniz kolaylaşır''
Sonra mı? Zayıflamak için korse morse gibi ürünler kullanmıyorum. Katı diyetler yapmıyorum. Sadece sağlıklı besleniyorum ve spor yapıyorum.. Ve ''Çocuklarımla parka gidip oyun oynuyorum. Yani normal şeyler yapıyorum'' diye konuşmuş..

''Hiç diyet yapmadım, ancak koltuğa yayılıp abur cubur da yemedim. Sanırım herşeyden biraz yapmak gerekiyor'' diye bizlerin kulaklarını çınlatmış..
''Kendime bu konuda hiç baskı yapmadım, ancak ben hemen forma girmenin daha iyi olacağını düşünürüm. Eğer bunu uzun vadeye yayarsam başaramam gibi hissediyorum. Doğumdan sonra eski durumuma döndüğüm zaman kendimi çok iyi hissediyorum. Eski giysilerimi giyebilmek beni mutlu ediyor. Bugüne dek bu yöntem hep işe yaradı'' diye konuşmuş..

Gerçek şu ki, bizim Heidi Klum'dan fazlamız var. Pe ki, neyimiz eksik, ''İRADEMİZ'' değil mi?

Önce İRADE sonra bana müsade!
Neden mi?
Yeni ''Defolu Haberler'' de buluşmak üzere!


İpincecik melekler öpsün sizi :)

Sabiha Rana

<ımg alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/MansetOrtaBolge180_80/fft11_mf377326.Jpeg"> Fotoğraflar için tıklayınız lütfen... Süpermodelden zayıflama sırları (Milliyet)

Gönül notum: ''Hamilelik sonrası'' veya Beslenme /Diyet kategorisi mi daha uygun olurdu diye de düşünmeden edemedim? :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..