Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

29 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Hep seni beklemişim

Hep seni beklemişim
 

Resim: FETHİYE /ÇALIŞ


Aylardan Temmuz ayıydı 

Aşkımı ilan ettiğimde 

Çok ama çok sevmiştim 

Güzel gözlüm seni 

Titrek bir ses vardı karşımda 

Belliydi çok sevdiği halinden 

Ben çok önceden sevmiştim 

Habersizdi sevildiğinden 

Seni sevince anladım 

Dünyaya neden geldiğimi 

Hep seni beklemişim 

Hep seni özlemişim 

Hadi şimdi el ele tutuşalım 

Koşalım sahillerde 

Kumsalda ayak izlerimiz 

Şahit olsun aşkımıza 

Deniz üstünde taş atıp 

Yüzdürme yarısı yapalım 

Omuzlarına elimi atayım 

Bakışalım bir birimize 

Tekne ile adaya geçelim 

Uzanalım boylu boyunca 

Zeytin ağaçlarının altında 

Hayata merhaba diyelim 

Bir anda her şey değişiverdi 

İki gönül bir olunca 

Açıverdi baharımın gülleri 

Susmuştu öten bülbülleri 

Güzeldi sevilmek sevmek 

Konuşmak dertleşmek 

Gülücükler espriler yapmak 

Seni çok seviyorum bir tanem. 

 

MUĞLA/ FETHİYE 

Adem Güngör 

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..