Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Hep sustum

Hep sustum
 

Hep sustum..!
Anlatmak isterken birçok şey kelimeler içinde boğuldum
Kapadım pencerelerimi herkese 
Hayallerimi sergilecek bir vitrin bulamadım
Kendimi belli etmeden seyyar satıcı gibi gezdim hep çevremde
Beni fark eden olmadı 
Gönlüm geniş ben herkesin hüznünü satın aldımda 
Kendi melalimi anlatıcak bir deniz kıyısı bulamadım
Gezdim sokak sokak kimse bilmeden
Seni anlattım yaşamak isterken delice 
Yaşayamadıklarımı anlattım sokak çocuklarına 
Pazar yerindeki esnafa
Akşamları lüks semtlerdeki sosyeteye
Nafile içimdeki hüznü atıcak bir yer bulamadım
Geldi iki zabıta el koydu elimdeki gönül tezgahıma
Olsun anılarım hatıralarım gözyaşlarım benimle kaldı
Giden neydiki sen bende olduktan sonra
Bir seyyar satıcı kılığında sevdim seni
Dışı harap bitap yorgun
İçimdeki süsü manayı anlayan olmadı..
 
 
6/27/2012 -meyzem
 
Toplam blog
: 21
: 231
Kayıt tarihi
: 30.08.11
 
 

Lise mezunuyum, Çalışmıyorum, şiir, edebiyat, resim özel merakımdır. Samsunda ikamet ediy..