Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Hepimiz İndraKadri-yiz!!! (!)

Hepimiz İndraKadri-yiz!!! (!)
 

Ne olacak bu Milliyet Blogun Hali?


ALLAH İçin ''İNDRAKADRİ'' gerçeğim!...

Kısa ve Öz

Bu konuyu önce çok düşünmüş, hatta bir çok isimle gelen yorumlara anlam verememiş ve ne yalan ki aptal yerine konmamı, bir şekilde aldatılmamı, insan olarak yadırgadım ve gücüme gitti.. (Burada bir ''ÖZÜR'' bekliyorum!)

Ta ki;

Malum toplantılarda kendisiyle az da olsa yüz yüze görüşüp, tabii bizlere kendisini ''tanıttığı'' (!) kadarıyla, (bu hepimiz için geçerli) ''keçicinin bezi gibi'' uzatılan bu konuya, ben artık (!) sadece gülüyorum..

Yalnız unutmamamız ya da aklımızdan çıkarmamamız gereken bir şey daha var.

O da ne biliyor musunuz?

Aslında hepimiz, birbirimizi sadece yazdıklarımızdan bildiğimiz ve yeterince görüp tanımadığımız için, birer İNDRAKADRİ'yiz!!!

Allah sizi inandırsın ki tüm kalbimle Allah'ın biz indrakadrilerin sonunu hayır etmesini diliyorum..

Pislik temizlenir!!!

STOP!!

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..