Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Hepinizi affediyorum

Yarım kalmış mutluluğumun hüznü

Terkedilmişliğimin asabi yüzü

Gölgede kalmış umutlarım

Yalnız yarınlarımın hayali

HEPİNİZDEN NEFRET EDİYORUM.

Geçmişimin ince hataları

Yarınım için kurduğum asılsız hayaller

Bencilliğim ,Ukalalığım

Hedef tahtasında sıfırı vuran planlarım

UTANIYORUM..........

Cehaleti yaşayanlar

Kaprislerine yenik düşenler

Başka beyinlerle hareket edenler

Hissiz kalpler

ÜZÜLÜYORUM

Sonuçsuz emeklerim

Zamana karşı yenikliğim

Başarısızlığım

Bir mal gibi satılmışlığım

KABULLENEMİYORUM

İnsanlıktan anlamayanlar

Sevgiye değer veremeyenler

Kendi hayatını yönetemeyenler

Eşeğe altın semer vuranlar

GÜLÜYORUM

Hakettiklerim ve edeceklerim

Yarınlarım

Gereğinden fazla sevmelerim

Her şeyimi vermelerim

DÜŞÜNÜYORUM

Hüzünlü şarkılar

Yüreğimdeki ince sızı

Yarım bırakılanlar - bırakanlar

Heba olmuş emeklerim

AĞLIYORUM

Üzerine bastığım karınca

Geçmişim ve aktörleri

İhanet edenler

Sevgilisini satanlar

Acı yaşatanlar

Nankörler

Korkaklar ve alkışcıları

Başkaları tarafından kullanılanlar

Bakın ben yenildim.

Yinede hepinizi

AFFEDİYORUM.....

 
Toplam blog
: 47
: 1672
Kayıt tarihi
: 18.11.11
 
 

Engin Göksu  1976 Kayseri'de doğmuş. Cumhuriyet Üniversitesi Jeoloji Müh. bölümünü bitirmiş. Hale..