Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '12

 
Kategori
Anılar
 

Her günü bir şölen gibi yaşamak

Her günü bir şölen gibi yaşamak
 

Burcu Göker Tatilde İmge Sela ile


18 gündür Burcu ile Avşa adasındaki yazlık evimizde dünyadan uzak kafa dinliyoruz. Geçirdiği hastalıktan sonra ki daha tam iyileşmis sayılmaz Burcu çok iyi bir dinlemeyi hak etmişti.

Bu 18 günde sadece canımızın istediği şeyleri canımızın istediği zamanlarda yaptık. Burcu sabah istediği saatte uyandı, istediğimiz saatte denize girdik, Hemen hemen hiç televizyon seyretmedik. Gazetelerde sadece magazin bülümlerini okuduk. Gündüz bahçemizde saatlerce saksağanların dansını seyrettik, geceleri arkadaşlarımızla  mehtapta yürüyüşler yaptık.

Bu sabah adada rüzgarlı ve kapalı havaya uyandık.  Adeta bir sonbahar havasını andıran sabah beni çok mutlu etti. Bu kadar sıcak günden  sonra üstüne bir hırka giyerek bahçede oturmak harika bir duygu.

Takriben bir ay sdonra Burcu Amerika'ya işinin başına dönecek.Umuyorum ki o zamana kadar tam sağlığına kavuşmuş olur. Zira onu orada çok yoğun günler bekliyor.

Burcu ile geçirdiğimiz bu iki aylık hastalık dönemi benim bir konuyu daha iyi anlamama sebep oldu. Yaşamın en önemli konusu sağlık. Sağlık tam olmayınca hiçbir şeyin değeri kalmıyor.Vücudümüzün herhangi bir yerinde oluşabilecek en ufak bir aksaklık bütün yaşamımızı sekteye uğratabiliyor. Hepimiz bu konunun  önemini kavrasak ve her zaman sağlığımıza dikkat etsek, tahlillerimizi, kontrollerimizi aksatmasak ,dietimize özen göstersek, yaşamın herşeyden önemli olduğunu kavrayıp, olur olmaz şeyleri kafamıza takıp stres yapmasak ne iyi olacak.Yaşamın bize sunulan harika bir hediye olduğunu düşünüp bu hediyenin tadına varsak, her günü bir şölen gibi yaşasak.

Ama biliyorum ki ben dahil herkes biraz sağlığımıza kavuştuğumuzda bütün çektiklerimizi unutup yaşamın hay huyu arasında gene didişmeye başlayacağız. Ta ki tekrar sağlığımız bozulup onun değerini anlayana kadar.

Ben bu yazıma son verirken bütün okuyucularıma her günü şölen gibi olan bir yaşam diliyorum. Kimbilir belki ben de bu dilekten payımı alırım.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..