Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

     
    Kategori
    Kültür - Sanat
     

    Her Nisan Mayıs olur büyüyünce

     
    çocukken duyduğun bir masalı hatırlamak
    yolda gördüğün bir çocukla çocuklaşmak
    ve aynı masalla
    eski bir gazete küpüründe karşılaşmak
     
    yıllar sonra
     
    ağlıyordum
    cebimde
    koca bir nisan dolusu yalnızlık
     
    cümleler gelirdi
    cümleler giderdi ellerimden
     
    ve nisan yeni bitmişti
    ben de yeni yakmıştım lambayı
    yan yana uzandık
    güzele dair
    hayata
    dizlerimizdeki yaralara
    herkese
    her şeye dair
    en çok da
     
    bize dair
     
    bir iki mısra dökmüştüm gözlerine
    sonra masalımı anlattım
    ağladık
                   
    birlikte
     
    konuşmaktan bile çekiniyorduk
    sanki ufacık bir kıvılcım olsa
    düşecekti ellerim
    sönecekti
    içimde bir kanser gibi
    nisanın mavi gözleri
     
    ve cümleler geldi
    cümleler gitti ellerimden
     
    yarım yamalak hayaller kurardım
    yarım yamalak hikayeler yaşardım
    seni görünce
    seni duyunca
    seni hissedince bir yerlerimde
    bir mayıs türküsü tuttururdu
    bankamatiklerde sabahlayan
    küçük bir kız çocuğu
     
    gözleri elem
    gözleri keder
    bastırılmış şehvet gözleri
    oysa nerde yaralı bir kuş görsem
    bir zeytin fidanı dikmek isterdim
    seni ilk gördüğüm yere
     
    çünkü belki bir mayıs gecesi
    aynı dudakları paylaşacaktık seninle
    şevkle şehvetle
    arınacaktık omuzumuzdaki yüklerden
    artacaktık
    azalacaktık birlikte
     
    oysa nisan gitti
    mayıs kondu ellerime
    ben gazete küpürünü koydum cebime
    sen pembe montunu giydin üstüne
     
    ve ellerin geldi
    ellerin gitti ellerimden
     
    mayıstı
    yapacak bir şey yoktu
    cebimde
    koca bir nisan dolusu yalnızlık
     
    düştü ellerim
    ayrıldık
     
    08.05.2011  
     
    Toplam blog
    : 1
    : 49
    Kayıt tarihi
    : 03.05.12
     
     

    Öğrenciyim. İstanbulluyum. Fotoğraf çekmek, klasik eserler dinlemek, kitap okumak gibi bazı garip..