Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Her şey için teşekkürler Sevgili

Bu masalın başı neydi hatırlıyor musun,
Başı aslında bir tesadüf..sen;
En çıkmaz zamanda yolumu kaybettiğim o an'da
Bana yetişen elimden tutan ve hayata yenilmişliğimi bana unutturan
Karanlık baktığım dünyayı aydınlatan
Umudumu tekrar canlandıran sendin..
Uzaktaydın..!
Ama sanki bir ses bir nefes gibi yanımdaydın her an.
Sıcaklığını hissederdim.
Seni düşünmem yeterliydi
Sen, sen uyandırdın beni korkulu uykularımdan..
Hatırlar mısın?
Sabah senin sesinle uyanmak bile mutlu ediyordu beni.
Hani aşkım derdin....!
İçinden bir şeyler koparcasına.
Unutulmaz ki !
Benden hiç söz duymadan,
Sesimden, nefesimden, konuşmamdan anlardın beni..
Bilirim sakınırsın beni her şeyden.
Bundandır belki de çok üstüme düşmen..
Bilemiyorum........
Doğruyu yanlışı ayrımamıyorum.
Biz neredeyiz? kimlerleyiz ?
Hayat neler aldı neler verdi.
Ah be sevdiğim!
Ben senin o deli dolu hallerini,
Benim için atan o kalbini özledim.
Özledim, özledim de kimseye söyleyemedim.
İmkansızları zorlayamadım..
pes ettim!!!!!
Ben, ben seni içimde kazandım, içimde kaybettim.
Bugün oldu hala seviyorum seni..
Hala ilk günkü gibi değerlisin.
HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ...

 

Ali Türkmen___

 
Toplam blog
: 54
: 422
Kayıt tarihi
: 13.05.13
 
 

Radyo programcısı ve İzmir Eylül Universitesi Metalurji Malzeme ve Mühendisliği okumaktayım.   Di..