Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben ölürsem

Ben ölürsem sakın arkamdan gelme sevdiğim
Susuz kalır toprağım.
Hiç bir güzel kokulu güllere can vermez toprak.

ben ölürsem sakın arkamdan gelme sevdiğim.
sevgiler sahte sevişmeler yalan olur.
hiç kimse bilmez saf sevgileri,
nerde olursa olsun,unutulur sevgi.

Ben ölürsem sakın arkamdan gelme sevdiğim
bu yeryüzü taşıyamaz sevgimizi aynı toprakta.
kıyamet kopar herşey unutulur.
yazılmış sevgili mektupları kül olur,
ve gülüşler bozulur.

ben ölürsem sakın arkamdan gelme sevdiğim
birbirimizi emanet ettiğimiz gökyüzü hüsrana boğar bu yerküreyi,
ve oğlumuz güneş,kızımız ay ölür..

ben ölürsem sakın arkamdan gelme sevdiğim.
sana emanet edebileceğim anam öksüz kalır.

ben ölürsem sakın arkamdan gelme sevdiğim.
Yoksa tek günahın olurum__________

ali türkmen___

 
Toplam blog
: 54
: 422
Kayıt tarihi
: 13.05.13
 
 

Radyo programcısı ve İzmir Eylül Universitesi Metalurji Malzeme ve Mühendisliği okumaktayım.   Di..