Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Her yıl tazelenen bahar aşklarım!

Her yıl tazelenen bahar aşklarım!
 

aldatıcı güneşle, rüzgarlı bi sabaha uyandım, yine..
minicik fesleğenimi minnetle selamladım..
ellerimde bi dolu fesleğen kokusu..
ve kokladıkça hayatın, yeniden fark ettiğim duruluğu..

genzimde müthiş bi ferahlama..
astım krizinde ilaca sarılan hasta gibi solumak istiyorum.
o koku hep yanıbaşımda olsun..
verdigi ferahlık ve zindelik hiç kaybolmasın, bi de..

bu arada penceremden gülümsüyor bana, leylağım..
bakışlarımı alamıyorum ondan..

fesleğene sevgimi kıskanır gibi..
her geçen gün daha bi alımlı,
her geçen gün daha bi parlak,
her geçen gün daha bi bana ait sanki..

açmaya inat edişi, ayrı güzel
gizli gizli tomurcuklanışı, görülmeye değer
bu yıl da inat etti, açmayacak işte derken..
sereserpe uzanışı dallarda, seyre değer..

sen gibi..
ben gibi..
hayat gibi..

Serap YALÇIN HOŞGÖR/02.05.2009

 
Toplam blog
: 10
: 384
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

1970 Muş doğumluyum. Hayatın bana sunduklarını yazarak anlatmak hep hoşuma gitmiştir, belki de bu..