Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Herkesin Güldüğü Fıkralar

Herkesin Güldüğü Fıkralar
 

KAÇA BEŞ VAR?
İki deli arasında konuşma : 
-Saat kaç? 
-Beş var 
-Kaça beş var? 
-Bilmiyorum, akrebini kaybettim.
 
**
 
BÜTÜN HAKEMLER BİZDE
Bir devrin tüm as ve klas futbolcuları cennette buluşmuş. Cennetin baş meleği de futbol meraklısıymış. Şeytanı çağırtmış: 
-"Cennetle cehennem arasında bir maç düzenleyelim ne dersin?" 
-"Boşuna oynamayalım, biz kazanırız", demiş şeytan. 
-"Olur mu en iyi futbolcular bizde, ne kadar da kötü futbolcu varsa sizde..." 
Şeytan şeytanca gülümsemiş: 
-"Ama bütün hakemler de bizde..." demiş.
 
**
 
YÜZDE YÜZ GARANTİ
Bir avcı diğerine sordu: 
-Köpeğinizi satın almak istiyorum ama sadık mıdır? 
-Hem de fazlasıyla sadık. Size bu konuda yüzde yüz garanti verebilirim. 
-Nasıl bu kadar emin olabilir siniz? 
-Şimdiye kadar beş kere sattım. Her seferinde de geri geldi.
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..