Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Herşeyden sonra yine ve sadece sen...

Herşeyden sonra yine ve sadece sen...
 

senden sonra...


Seninleyken hiç böyle olmuyordu

Bir boşluk olmuyordu içimde

Seni düşünmek bile yetiyordu mutlu olmama

Şimdi yoksun ya sen bilmiyorum nerde olduğumu

Akşamları bekliyorum kendimi atmak için uykunun koynuna

İstemiyorum yaşamayı

Nefes almayı istemiyorum

İçimde ki sıkıntıyı atamıyorum

Sana dair hayal kuramıyorum artık

Bittin… Bittim… Bittik…

Her insanın hayalleri vardır uğruna vazgeçtikleri de…

Benim senin için vazgeçtiklerim gelmene yetmiyor,

Ömrüm bile…

Seni özlediğimi bile söylemek suç,

Sensiz geçen her gün ölüm

Senin için üzülmek bile yasak, yokluğuna alışmak bile yasak.

Hüküm giydim aşkına.

Ben seni unutabilmek için ömrümden vazgeçtim.

Hep aklımdasın, yanımda ellerin,

Bir kez bile olsam imkânsızlığını hayata dönüyorum

Ama olmuyor ki seni sevmek,

Severken vazgeçmek gerek

Sen aşkı değil acıyı aşk sanıyorsun

Sen aşkı değil acıyı seviyorsun

Sen beni değil sevmeyi seviyorsun

Sen sadece kendini seviyorsun

Bir kere olsun düşündün mü geleceği

Seni ya da beni

Bir kere olsun sana açılan kapının arkasında aradın mı gerçek mutluluğu

Bak istediğin gibi artık her şey

Vazgeçtim seni sevmekten

En azından sen öyle biliyorsun…

Beni bıraktığın günden beri bıraktığın yerde

Bıraktığın gibi seni beklediğimi düşünmüyorsun.

Sen benden gittin ya ölümüm oldun o sonbahar da.

Hani derler ya aynı bedene ait iki kalptin bende.

Sendin bende ki can. Ben değildim yaşayan, nefes alan.

Senin içindi mutluluk, ben senin içindim sen benim.

Sen gittin ya benden, işte o gün bugündür ben

Sende yitirdiğim umutlarıma ağlıyorum.

Sen beni bana bırakıp gittin ya

Daha büyük olmasın acın diye

İşte o gün bugündür ben

İçimde büyüttüm aşkımın acısını yaşıyorum

Nerdeysen, kimdeysen şimdi

Biliyorum bir gün anlayacağını sevginin sevilmenin değeri

Ama tüm köprüleri kırdın giderken

Günah seni her düşünüşte gülümsemek

Sen benden gittin gideli bana gülümsemek yasak

Nereye gidersen git kime sarılırsa sarılsın ellerin

Bana bıraktığın gülüşlerin bende kalacak

Ellerinin sıcaklığı bende, teninin kokusu bende…

Sen beni bende bırakıp gittiğin o gün gözlerini gördüm ben

Beni de alıp gittin sen benden

Sebebi ne olursa olsun

Biliyorum sende özlüyorsun

Ne sen ne de ben bulamayız başka ellerde aşkımızı

İzin vermez rabbim üstüne ettiğin yeminleri yıkmana

Göz yummaz aldığın günahlar benden ayrı kalmana

Sen de çekersin ayrılığın bedelini

Çocukluğumdun sen benim

Her şeyimi aldın benden

Yaşamak için bir sebep arıyorum

Senden sonra hiçbir şey bulamıyorum

Kocaman bir denizde bir damlacık su olmayı yeğlerdim

Yanımda olabilme ihtimalin olsaydı

Ben seninle yaşlanmayı dilerdim…

 
Toplam blog
: 14
: 652
Kayıt tarihi
: 02.04.08
 
 

Kamu yönetimi okuyorum. Siyaset i seviyorum. Her türlü görüş hakkında bilgi almak istiyorum. Şiir ya..