Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hiç aynaya baktınız mı siz? gözlerinizin içine içine baktınız mı hiç?

Hiç aynaya baktınız mı siz? gözlerinizin içine içine baktınız mı hiç?
 

Hiç aynaya baktınız mı siz? Gözlerinizin içine içine baktınız mı hiç?

Gözleriniz ne kadar da büyük! Sanki bana bakan siz değilsiniz! Butun bedeniniz kayboluyor gozlerimin onunde sadece gözleriniz kalıyor bayan siz bana bakınca, iki koca göz!

Hani derler ya beni deli ediyor, evet bayan sizin de bakışlarınız beni deli ediyor! Bu gözleriniz bu bakışlarınız... Ne zaman bana baksanız donup kalıyorum, o anda yaptığım düşündüğüm ne varsa hepsi yarım kalıyor. İçime işliyor gözleriniz, iki koca dünya gözleriniz!

İki koca dünya ile sarsıyorsunuz beni bayan! Bakınca siz bana, kalemler yetmiyor yazmaya, kağıtlar yetmiyor yazılmaya!

Siz bakınca bana, batıyorum! Güneş görmüş kardanadam oluyorum! Bakın bana bayan!!

Gözler, ah gözler! Aşkı, nefreti, ihtirası, dostluğu, şefkati, ihaneti, neşeyi, yeisi herşeyi bir çift göze nasıl sığdırmışlar?

Resim yaparken çizmekte zorlandığım en çok çizemediğim şey gözlerdi. İstediğim ifadeyi kazandırabilmek için saatlerce çizip siler, yeniden çizer yeniden silerdim, yeniden çizer yeniden silerdim...

Ama kolay değildir gözleri çizmek! En usta ressamların bile altından kolay kolay kalkamadığı, bu yüzden en sona sakladıkları şeydir gözleri çizmek! Ve en usta şairleri gözler yakar hep!

Söyler misiniz edebiyatımızda kaç şiir vardır ki gözler olmasın içinde, kaç şair vardır ki gözler için şiir yazmış olmasın?

Söyler misiniz hangi ozan sazını bir çift göz için tıngırdatmadı...

Siz hiç aynaya baktınız mı bayan? Gözlerinizin içine içine baktınız mı?

Gözleriniz ne kadar da büyük ve ne kadar da derin!

 
Toplam blog
: 4
: 464
Kayıt tarihi
: 24.11.06
 
 

Başarı hırsıyla yollara düşmüş, serbest piyasada hard competition koşullarında bitap düşmüş gariban ..