Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hiç düşündünüz mü ?

Bir sabah kalktiginizda, bir de bakiyorsunuz gazeteler, Turkce yazilmamis, alisverislerinizde Turk parasi da gecmiyor. Kendinizi baska bir ulkede zannediyorsunuz. Yoksa ruyami goruyorum diye kendinizi cimdikliyorsunuz, ama hersey gercek. Turkiye`nin satildigini anliyorsunuz, ama yapacak bir sey yok ati alan Uskudar`i coktan geciyor. Aslinda 10 kasim gunu Suudi krali ile Turkiye`nin cumhurbaskani ile Turkiye`nin basbakaninin birbirlerine vermis olduklari ulkelerin ustun hizmet madalyalari on protokolun birer parcasi idi. Kral bunlardan bende daha cok var derken, Turkiye`yi temsil edenler bizim bunlar icin yapmayacagimiz sey yoktur. Hukumet biziz yasa cikarmak icin yeteri cogunlugumuz vardir. Noterde zaten bizden saat kac olursa olsun fark etmez onaylatiriz diyordu.

Turkiye icin ayri bir anlami olan, Yuce Ataturk`un olum gunu olan 10 kasim gunu, Ankara`ya gelip de hem Ataturk`u tanimayan hemde en ust duzeyde devlet hirararsisi alt ust edilen Suudi kralina, sadakatlarini gostermek icin siraya giren, yakin durursam cocuklarima yatirim imkani saglarim dusuncesi icinde olanlar. Aslinda ne kadar zavalli olduklarini tum dunyaya gostermislerdir. Resime baktikca ne kadarda yakisiyorlar birbirlerine diye dusunuyorum. Kralda ayni resme bakarak hazir cumhurbaskani ve basbakanini, kula kulluk etmeye hazir kisileri bulmusken neden bu ulkeyi satin almiyayim diye dusunuyordur.

Bu yasanan olay hukumet dusurecek derecede ciddidir. Ama bakiyorum muhalefet partilerine birkac catlak sesten baska ses cikmiyor. Ben encok Ataturk`u yillarca kullanip orada oturmasini borclu oldugu Deniz Baykal`i izliyorum. Bu kadar capsiz, beceriksiz, ne soyledigi anlasilmayan, kavgaci, yillarca oturdugu makami mesgul eden sahis yasanan trajedi karsisinda dise dokunur birsey soyleyemiyor. Cumhuriyet Halk Partisininde Ataturk`u temsil ettigine dair inancim gittikce azaliyor.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...