Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '16

 
Kategori
Eğitim
 

Hiç unutulur mu; lise yılları!

Hiç unutulur mu; lise yılları!
 

HİÇ UNUTULUR MU; LİSE YILLARI!


HİÇ UNUTULUR MU; LİSE YILLARI!

Bazen geçmiş yaşandı, bitti derler. Anıları kalplerine gömerler.

Unuttuklarını zannederler ama bir gerçeği atlarlar,

Ne zaman eskilere ait bir şeyle karşılaşsalar; İşte o zaman akla gelir; unutulmayan anılar.

İşte o an; kara bulutlar çöker insanın üzerine…

Sona doğru yaklaştığında daha fazla kanamaya başlıyor insanın yüreği. Liseli bu… Kıvrım kıvrım akıyor lise yıllarında. Hayat sahnesine çıkacağın son sahne, son kapı.Kapı açıldığında; sürpriz! Cup diye düşmüşsün hayatın içine. Et ile tırnak ayrımı gibi acı vermiş kardeş bildiğin arkadaşlarından ayrılmak. Hani derler ya… Hiç unutulur mu Lise yılları! Elbet unutulmuyor. Çünkü hayat savaşında yediğin kazıklar, darbeler, menfaatperestliklerin önü arkası kesilmiyor. Oysa lise yılları öyle miydi? Ön sıralarda oturan Zümrüd-ü Anka’nın gönülden söylediği şarkılar meğer bizim lise melodilerimizmiş. Sınıfın haylazları Gamalı ve Çakıcı’nın oyun havaları izlediğimiz en güzel sinema filmleriymiş. Ali arkadaşımızın Allah vergisi hafızası, saniye kardeşimizin felsefe hocasıyla kapışışı, İsmail’in sınıf başkanlığı… Daha neler neler! Şimdi ise Hayat filminin tam içerisinde başrol oyuncusuyuz. Hepimizin çocukları var Allah’ın izniyle dünyalar tatlısı. ‘Dostun eskisi makbuldür’ der, atalarımız. Eski lise’li arkadaşlarımla görüştüğüm zaman o görüşme lezzetini onlarla nasılsın iyi misin deme keyfini hayatta hiçbir şeyden alamıyorum. Yolda okulunu asmış bir liseli gördüğüm zaman ona sesleniyorum: - Devamsızlık yapma! Senin bir daha geri getiremeyeceğin en güzel yılların… Git okuluna, diyorum. Eve varınca açıyorum Cengiz Kurtoğlu’nun’ Hiç unutulur mu, Okul Yılları’ şarkısını. Dinliyorum usulca…  

O kuytu köşede beklerdim seni
Elinde kitaplar koşardın bana
Tertemiz duygular kaplardı bizi
Hiç unutulur mu okul yılları

Sana verdiğim o güller belki de
Bir kitap içinde hala duruyor
İnsan yaşlansa da unutamıyor
Hiç unutulur mu okul yılları

Sen gelince rüzgar, meltem eserdi
Bir tek sözün bile ömre bedeldi
Hele o gülüşün bir şaheserdi
Hiç unutulur mu okul yılları

Not:Bizi okutan ve bize katlanan tüm hocalarımıza sonsuz teşekkürler.

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..