Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Hiç

Hiç böyle öfkelenmemiştim
yüzsüzlüğüne politikacının
hiç böyle bozulmamıştım

açlıktan ölenler varken
tıka basa yiyenlere
hiç böyle küfretmemiştim
insanlar
ahlak erozyonu yaşarken
dindarlık taslayanlara
midem hiç bu kadar bulanmamıştı
hiç bu kadar kusmamıştım
küçük kızlara sulananlara
bunlara tölerans gösterenlere
kendi rızasıyla olmuş diyen
hakimlere yargıya
hiç bu kadar gülmemiştim
açılım deyip kapananlara
hiç bu kadarsinirlenmemiştim
çocuklarınızı okutun deyip
okumayı dört yıla indirenlere
hiç böyle utanmamıştım insanlığımdan
anneler ve bebekler açlıktan ölürken
hiç bu kadar utanmamıştım hiç

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..