Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Hiçbir zaman gitmemişken

Hiçbir zaman gitmemişken
 

<ı>Bak ellerimde ne var, biriktirdiklerim sana

<ı>Tutamıyorum kayıyor parmaklarımın arasından

<ı>

<ı>Gözlerime bakarsan, seni görebilirsin

<ı>Dudaklarımdan dökülenler

<ı>Tane tane, bazen başı sonu olmayan cümleler

<ı>

<ı>Ne mi anlatıyorum?

<ı>

<ı>Sağına soluna

<ı>Sağıma soluma

<ı>

<ı>Köşene bucağına

<ı>Köşeme bucağıma

<ı>

<ı>Bakarsan görebilirsin

<ı>

<ı>Eğer istersen…

<ı>

<ı>Misal, karpuz derken bile sen çıkıyorsun ağzımdan

<ı>

<ı>Bazen saçmalıyorum, şımarıyorum belki

<ı>Bazen kızıyorum, küsüyorum

<ı>

<ı>Kıskanmıyorum diyen yalancılara inat

<ı>Kıskanıyorum, hem de nasıl

<ı>

<ı>Neden?

<ı>

<ı>Sendeki senle bendeki sen başka yerlere bakıyor bazen

<ı>

<ı>Dönüp dolaşıp sana geliyorum ben

<ı>Aslında hiçbir zaman gitmemişken…

<ı>

 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..