Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Hiçbirşeyim . . .

Hiçbirşeyim . . .
 

Son haykırışlar bedelli bir kan pıhtısı gibi çöker böğrüme.
Nefes nefese tedirginliklere kanat çırpar berduş ayrılıklar.
Ben kalemin yazdığı serhatlardayım,
Ben kulakların çınladığı sedalardayım.
Ben çatlamış güneşimin kuraklığındayım.
Sarı bir orkidenin buram buram ıtrındayım
Ben cayır cayır yanan yürek buhranlarındayım.
Tüterim
Coşarım
Bir dolar bir boşalırım ufuklar dolusu beklentilere.
Şiirlere sığamayan saklı gözyaşlarındayım
Elden gelen son çareyim,
Umut edilen deva derdindeyim.
Ben belki de sadece hiçbirşeyim . . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..